till die :)

Sunday 28 August 2011

My feet in the sting of the wasps,: '(

12.00 a.m (ak agak2 ja nie xtepat sgt sbnaqnya pon -_____-)
tgh ak tdoq best2~kak aku ketuk pintu bilik ak scra tba2,mai la serbu dy pon.pny la pulun nk tgk brng pa yg ak shoppng -_____-.then xpala,ignorekn ja yg 2...sedang aku tarik selimut ,my legs felt like a sharp prick of an object, which I do not know what the object.then I was moaning in pain did u know that ??! tiba2 lpas mndy aku naik bilik ak balik,TERjumpa sekor tebuan yg dh mati ATAS KATIL KESAYANGAN AKU okey !! shit !!rupa2 nya pg td ak kena sengat dgn tebuan..mla2 sangkaan aku igtkn kena GAUT(ttw eja btoi ke dak),fuuhhhh tba2 ja kan kna gaut sdgkn ak xmkn seafood pon-_____- daaaa~ sekarang kaki ak dah bngkak mcm anggur purlple :'( ...tahan n sabar jela..mampu berserah..i ♥ my sole :'(..mnx2 lah sembuh dengan cepat k..amin ~xthan dah mnderita......

No comments:

Post a Comment